سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

پرسش های متداول

شرایط بازگشت کالا چیست؟

همه محصولات حساسیت محور و محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند مانند( لوازم سوزن های انسولین ، چسب های ضد حساسیت و...) که پلمپ ها از نظر کارشناسان باز شده باشد امکان بازگشت ندارد.

نحوه ارسال کالا

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.

- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ال می طب جداً، خودداری کنید.

- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، و....به همراه کالای اصلی ارسال شود.

- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@lmeteb.ir ایمیل کنید.

از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

بسته را به کجا ارسال کنم؟

استان خوزستان اهواز اتوبان امام شرقی خیابان دوم آزادشهر پلاک 72

کد پستی:6184769688

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ال می طب  برسد، هزینه‌های ارسال به عهده ال می طب  است.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس Info@lmeteb.ir ارسال فرمایید در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ال می طب هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

پیام خود را در صفحه  "تماس با ما"  با موضوع مرجوعی کالا با ذکر دلیل ارسال کنید.

در صورت داشتن هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید

هفت روز هفته ، از  ساعت 17-19 پاسخگوی شما هستیم

شماره تماس :

09163033713

آدرس ایمیل :

info@lmeteb.ir

به لیست منتخب بپیوندید هنگام ورود محصول به انبار ما شما را مطلع خواهیم کرد. لطفا آدرس ایمیل معتبر خود را در زیر بگذارید.